Boxtel   |   34 uren per week

Direct solliciteren

Wat ga je doen?

Als Administratief medewerker Brabantaquademie ben je verantwoordelijk voor het organiseren, plannen en evalueren van leerinterventies en het bewaken van de financiën daarvan. Je werkzaamheden bestaan uit het inrichten van ons digitale Learning Management Systeem (LMS), je verzorgt managementrapportages en handelt leerinterventies administratief en financieel af. Tevens plan je werkoverleggen en woont deze bij.
 

Dit ben jij 

Je neemt graag de touwtjes in handen en weet precies wanneer je wat moet doen. Je zoekt regelmatig afstemming met je collega’s om je werk nog beter te doen en  bent continue op zoek naar manieren om je werk slimmer/eenvoudiger te organiseren. Daarnaast werk je graag met cijfers, ben je oplossingsgericht en zie je het werk snel. Je pakt zaken pro actief op en organiseert ze. Je bent flexibel werkzaam bij de drie waterschappen.

Verder beschik je over:

  • MBO 4 werk- en denk niveau
  • Goede kennis van en vaardig in Microsoft Office 365 programma’s
  • Affiniteit met werken in systemen/ vaardig zijn om met Learning Management Systeem (LMS) te werken (Capp12 Defacto)
  • Je kan uitstekend samenwerken, plannen en organiseren en hebt bij voorkeur ervaring of affiniteit met het organiseren van trainingen
  • Je communiceert klantgericht, zowel intern als extern en past je makkelijk aan
  • Je hebt kennis van Excel voor gevorderden i.v.m. dashboard en financiële administratie
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift.

Dit bieden wij jou!

Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 3.150,- bruto per maand (functieschaal 7) afhankelijk van je opleiding en ervaring bij een 36-urige werkweek. Wij bieden je een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder een goede pensioenregeling en een individueel keuzebudget (IKB) van 21% van je bruto jaarsalaris waarmee je bijvoorbeeld extra verlof kunt kopen of sparen, opleidingskosten kunt betalen of je salaris kunt aanvullen. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van 5 jaar met mogelijke optie tot een vaste contract.
                                                                         
Ter informatie, Waterschap De Dommel vraagt bij indiensttreding om een verklaring omtrent gedrag (VOG).
 

Waar kom je te werken?

Werken bij Waterschap De Dommel is werken aan water. Een mooi gebied in Midden-Brabant met overal water, in beken zoals Beerze, Dommel en Keersop. Dagelijks werken ruim 500 medewerkers met zorg aan schoon en voldoende water. Daarnaast zorgen we dat inwoners geen wateroverlast hebben.
De Dommel is een flexibele werkgever waar je zelf aan het roer staat voor een goede balans tussen werk en privé. Als je wilt werken aan persoonlijke ambities en je loopbaan dan ondersteunt onze Brabant Aquademie je daarin. Persoonlijk leiderschap en ontwikkeling vinden we belangrijk. Onze kernwaarden zijn samenwerken, slagvaardig, deskundig en betrouwbaar. Spreekt een werkomgeving je aan die informeel, resultaat- en klantgericht is én waar verantwoordelijkheden laag liggen, solliciteer dan op deze vacature!
Ook samen leren vinden we belangrijk. Dit kan via de Brabant Aquademie; hét leerhuis voor alle medewerkers en managers van de drie Brabantse Waterschappen.  De Brabant Aquademie bundelt kennis, kunde, kwaliteit en ervaring op het gebied van ‘leren en ontwikkelen’.
 

Enthousiast? Reageer!

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Mari Strik, manager HRM via telefoonnummer 0411-618220

Deze vacature wordt ook gepresenteerd op de Banenmarkt van 5 juli a.s. Je bent daar van harte welkom! Je krijgt er informatie over de vacature, kunt er kennismaken met ons en wij leren jóu graag beter kennen. Op de markt krijg je de gelegenheid te speeddaten. Daarnaast kun je ontdekken hoe jij, jouw talent kunt inzetten voor onze organisatie.
Een aanmeldingsformulier voor de Banenmarkt vind je op onze site, www.dommel.nl/banenmarkt. Aanmelden is niet verplicht, wel handig voor ons! Breng in ieder geval je C.V. mee, voorzien van een recente foto.
 
Kom je niet naar de Banenmarkt maar heb je wel belangstelling voor de vacature, solliciteer dan vóór 1 juli 2022 via onderstaande button. Vragen over de sollicitatieprocedure of de Banenmarkt kun je stellen aan Joyce van de Wijgert via 0411-618273.

Deze vacature wordt zowel intern als extern opengesteld.
 

Het formulier wordt geladen.