Adviseur inkoop en aanbesteding
Boxtel | 36 uren per week
Wat ga je doen?
Ben jij als een vis in het water als het gaat om (complexe) aanbestedingen en weet jij het management en medewerkers te adviseren en faciliteren op dit gebied? Met jouw overtuigingskracht en innovatieve ideeën zet jij de koers uit op dit gebied en streef je naar kwaliteit en optimalisatie, met natuurlijk een zorgvuldige naleving van wet- en regelgeving. Lees snel verder en spring in het diepe!
Samen met jouw collega's zijn jullie de kartrekkers als het gaat over aanbestedingen en adviseren over inkoop. Deze aanbestedingstrajecten liggen op het gebied van leveringen, (ICT-) diensten en/of werken. Het is jullie verantwoordelijkheid het management te adviseren en faciliteren over de beste manier van aanbesteden om de leverancier die het verschil kan maken, te contracteren. Jij vindt complexe aanbestedingstrajecten een uitdaging en weet door goed samen te werken met het team de perfecte uitkomst te vinden. Je zorgt hierbij voor kwaliteit en voor een zorgvuldige naleving van wet- en regelgeving.
De belangrijkste werkzaamheden als Adviseur Inkoop & Aanbestedingen:
- je adviseert over bijvoorbeeld de te volgen procedure en beantwoordt vragen daarover vanuit de organisatie;
- je begeleidt als adviseur Europese, Openbare en meervoudige onderhandse aanbestedingen van de verschillende processen;
- je adviseert over en ondersteunt bij innovatieve aanbestedingsprocedures;
- je verzamelt en analyseert ontwikkelingen op het gebied van (duurzaam) inkoop en volgt de ontwikkelingen op de markt om deze toe te kunnen passen binnen het eigen vakgebied;
- je levert een bijdrage aan de beleidsevaluatie en draagt zorg voor de doorvertaling van nieuwe ontwikkelingen op het gebied van wet- en regelgeving in de aanbestedingsprocedures.
Dit ben jij
Als communicatief vaardige en resultaatgerichte collega ben jij de spil tussen de interne en externe organisaties. Met jouw oog voor detail zie je altijd wat het beste is voor onze organisatie en de interne klant. Je bent niet bang om je mening te geven, hebt altijd een proactieve houding en bent kritisch waar nodig. Je kunt zelfstandig opereren als de beste en houdt van dynamiek, waardoor het werk nooit saai wordt.
- je hebt een opleiding op HBO niveau (bedrijfskunde/economie/juridisch) en vakgerichte vervolgopleidingen (zoals NEVI);
- daarnaast heb je werkervaring met inkoop en aanbestedingen binnen de non-profit sector waarbij je zelfstandig (Europese) aanbestedingen hebt uitgevoerd;
- je hebt ervaring met innovatieve aanbestedingsprocedures en/of (bouw)contractvormen of de ambitie om je hier verder in te ontwikkelen;
- en je bent 30-36 uur per week beschikbaar.
Dit bieden wij jou!
Een salaris van minimaal € 3.736,- en maximaal € 5.092,- per maand bij een werkweek van 36 uur (functieschaal 10, peildatum 1-7-2023), afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast bieden we je:
- een individueel keuzebudget van 21% van je bruto salaris bij een werkweek van 36 uur waarmee je onder andere extra verlofdagen of je salaris mee aan kan vullen (minimaal € 785,- en maximaal € 1.069 bruto per maand);
- daarnaast profiteer je van een uitgebreid pakket aan voordelen, met onder andere;
- een ruim opleidingsbudget dat je kunt inzetten voor je persoonlijke ontwikkeling en vitaliteit, en de Brabant Aquademie waar je alles kunt leren over water;
- 144 verlofuren;
- variabele werktijden;
- ondersteuning om fijn thuis te werken (laptop, telefoon, computerscherm, vergoeding voor het inrichten van een thuiswerkplek;
- een goede pensioenregeling bij het ABP.
Waar kom je te werken?
Welkom bij Waterschap De Dommel, dé waterpartner in Midden-Brabant! Samen met je collega's zorg je voor droge voeten, voldoende water en schoon water. Bij ons draag je actief bij aan een gezonde, mooie, veilige, natuurlijke en duurzame leefomgeving, waarin mensen graag wonen, werken, recreëren en ondernemen. En zo’n inspirerende omgeving, die bieden we jou ook graag. Daarom kun je rekenen op veel ruimte voor ontwikkeling en ondernemerszin. Jouw vrijheid, persoonlijk leiderschap, mobiliteit en autonomie vinden we heel belangrijk.
Enthousiast? Reageer!
Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Jojanneke Collaris, manager Inkoop en Aanbesteding via telefoonnummer 0411-618409.
Deze vacature wordt ook gepresenteerd op de Banenmarkt van 8 juni a.s. Je bent daar van harte welkom! Je krijgt er informatie over de vacature, kunt er kennismaken met ons en wij leren jóu graag beter kennen. Op de markt krijg je de gelegenheid te speeddaten. Daarnaast kun je ontdekken hoe jij, jouw talent kunt inzetten voor onze organisatie.
Een aanmeldingsformulier voor de Banenmarkt vind je op onze site, www.dommel.nl/banenmarkt. Aanmelden is niet verplicht, wel handig voor ons! Breng in ieder geval je C.V. mee, voorzien van een recente foto.
Kom je niet naar de Banenmarkt maar heb je wel belangstelling voor de vacature, solliciteer dan vóór 8 juni 2023 via onderstaande button. Vragen over de sollicitatieprocedure of de Banenmarkt kun je stellen aan Joyce van de Wijgert via 0411-618273.
Deze vacature wordt zowel intern als extern opengesteld.