Boxtel   |   36 uren per week

Direct solliciteren

Wat ga je doen?

Als Adviseur Milieu en Kwaliteit (compliance) ben je vraagbaak en contactpersoon voor alle vragen met betrekking tot wet- en regelgeving aangaande milieu binnen onze waterketen.  Je vertaalt en koppelt de acties uit Makeonline (webbased applicatie die ons complianceproces automatiseert) naar de verschillende processen en werkt deze verder uit/ richt deze verder in. Als inhoudelijk specialist zie je toe op de naleving van de geldende wet- en regelgeving binnen de processen beheer en onderhoud waterketen. Ook borg, onderhoud en bewaak je het complianceregister, maak je een vertaling en heb je een monitorende rol op de door jou gestelde compliancekaders.  Dit alles doe je in nauwe samenwerking met de verschillende organisatieonderdelen (collega’s). Tevens zorg je voor kennis, begrip en toepassing van wet- en regelgeving binnen de verschillende clusterteams en heb je een adviserende en signalerende rol (gevraagd en ongevraagd).
 

Dit ben jij 

Je beschikt over uitstekende adviesvaardigheden, bent proactief, nieuwsgierig en kan uitstekend samenwerken en verbinden, contacten leggen en organiseren. Verder beschik je over:
 

  • Minimaal een  HBO-opleiding of WO-opleiding op het gebied van Milieukunde, Middelbare Veiligheidskunde, Technische Bedrijfskunde of soortgelijk en minimaal 5 jaar relevante werkervaring.
  • Affiniteit met en/of kennis van wet- en regelgeving op het gebied van milieu.
  • Je hebt de capaciteit om resultaten en ontwikkelingen binnen het vakgebied te vertalen naar concrete adviezen en rapportages.
  • Je kan goed overtuigen, bent communicatief zeer vaardig  en hebt de vaardigheid om collega’s ‘mee te nemen’ in het belang van compliance en de daarbij benodigde ontwikkelingen.
  • Affiniteit met de waterketen is een pré.
  • Kennis van Makeonline is een pré.
  • Je bent bereid om een rol te spelen binnen onze calamiteitenorganisatie.

Dit bieden wij jou!

Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 5.340,- bruto per maand (functieschaal 11) afhankelijk van je opleiding en ervaring bij een 36-urige werkweek. Wij bieden je een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuzebudget (IKB) van 21% van je bruto jaarsalaris waarmee je bijvoorbeeld extra verlof kunt kopen of sparen, opleidingskosten kunt betalen of je salaris kunt aanvullen. Ter informatie, Waterschap De Dommel vraagt bij indiensttreding om een verklaring omtrent gedrag (VOG).
 

Waar kom je te werken?

Werken bij Waterschap De Dommel is werken aan water. Een mooi gebied in Midden-Brabant met overal water, in beken zoals Beerze, Dommel en Keersop. Dagelijks werken ruim 500 medewerkers met zorg aan schoon en voldoende water. Daarnaast zorgen we dat inwoners geen wateroverlast hebben.

De Dommel is een flexibele werkgever waar je zelf aan het roer staat voor een goede balans tussen werk en privé. Als je wilt werken aan persoonlijke ambities en je loopbaan dan ondersteunt onze Brabant Aquademie je daarin. Persoonlijk leiderschap en ontwikkeling vinden we belangrijk. Onze kernwaarden zijn samenwerken, slagvaardig, deskundig en betrouwbaar. Spreekt een werkomgeving je aan die informeel, resultaat- en klantgericht is én waar verantwoordelijkheden laag liggen, solliciteer dan op deze vacature!
 

Enthousiast? Reageer!

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Gea Dalstra manager beheer waterketen via telefoonnummer 0411-618316 of Toine van Dartel, manager onderhoud waterketen via telefoonnummer 0411- 618460.

Deze vacature wordt ook gepresenteerd op de Banenmarkt van 5 juli a.s. Je bent daar van harte welkom! Je krijgt er informatie over de vacature, kunt er kennismaken met ons en wij leren jóu graag beter kennen. Op de markt krijg je de gelegenheid te speeddaten. Daarnaast kun je ontdekken hoe jij, jouw talent kunt inzetten voor onze organisatie.
Een aanmeldingsformulier voor de Banenmarkt vind je op onze site, www.dommel.nl/banenmarkt. Aanmelden is niet verplicht, wel handig voor ons! Breng in ieder geval je C.V. mee, voorzien van een recente foto.
 
Kom je niet naar de Banenmarkt maar heb je wel belangstelling voor de vacature, solliciteer dan vóór 1 juli 2022 via onderstaande button. Vragen over de sollicitatieprocedure of de Banenmarkt kun je stellen aan Joyce van de Wijgert via 0411-618273.


Deze vacature wordt zowel intern als extern opengesteld.

Het formulier wordt geladen.