Boxtel   |   36 uren per week

Direct solliciteren

Wat ga je doen?

Het proces Vergunningen behandeld aanvragen voor vergunningen, meldingen en adviesvragen. De klant wordt hierbij centraal gesteld. Team Vergunningen is met hun inbreng van kennis en competenties de verbindende schakel tussen de juridische en technische wereld.
Jij zorgt voor het binnenhalen en klaarzetten van vergunningsaanvragen, meldingen en adviesvragen. Bepaalde vergunningen, meldingen en adviezen handel je zelf af. En je beantwoordt de vragen van onze klanten. Je hebt dan ook veelvuldig contact met onze in- en externe klanten via telefoon of e-mail. Dit doen we volgens ons dienstverleningsnormen binnen de Dommel.

Jouw voornaamste werkzaamheden zijn:

  • Je bent verantwoordelijk voor het binnenhalen en klaarzetten van vergunningsaanvragen vanuit het landelijk Omgevingsloket naar ons eigen systeem Powerbrowser. De zo genoemde intake.
  • Je handelt eenvoudige watervergunningen en meldingen zelfstandig af.
  • Je beantwoord vragen van onze in- en externe klanten.
  • Intern heb je overleg met collega’s om tot integrale afweging te komen bij het opstellen van vergunningen.
  • Je draagt bij aan de verdere ontwikkeling van het proces Vergunningen. Denk hierbij aan het verbeteren van onze werkprocessen en het verder digitaliseren.

Dit ben jij 

Om succesvol te zijn in deze functie vragen wij iemand met een MBO-4 werk en denkniveau, bijvoorbeeld verkregen door een opleiding op het gebied van juridisch administratief ondersteuner, milieukunde, cultuurtechniek, land- en watermanagement, bos- en natuurbeheer of civiele techniek. Kennis van het omgevingsrecht (Algemene Wet Bestuursrecht, Waterwet en Keur) is een pré.
Je hebt affiniteit met vergunningverlening en regelgeving. Je kunt uitstekend zelfstandig werken, maar zoekt vooral de samenwerking. Je bent teamgericht, ondersteunend, flexibel, pro-actief, zorgvuldig en gestructureerd. Jouw mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid zijn goed, je bent sociaal vaardig en klantgericht. Verder ben je handig met ICT-systemen.
Je bent 36 uur per week beschikbaar.
 

Dit bieden wij jou!

Het salaris voor deze functie bedraagt maximaal € 3.695,- bruto per maand (functieschaal 8) afhankelijk van je opleiding en ervaring bij een 36-urige werkweek. Wij bieden je een uitgebreid pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder een individueel keuzebudget (IKB) van 21% van je bruto jaarsalaris waarmee je bijvoorbeeld extra verlof kunt kopen of sparen, opleidingskosten kunt betalen of je salaris kunt aanvullen. Ter informatie, Waterschap De Dommel vraagt bij indiensttreding om een verklaring omtrent gedrag (VOG).
 

Waar kom je te werken?

Werken bij Waterschap De Dommel is werken aan water. Een mooi gebied in Midden-Brabant met overal water, in beken zoals Beerze, Dommel en Keersop. Dagelijks werken ruim 500 medewerkers met zorg aan schoon en voldoende water. Daarnaast zorgen we dat inwoners geen wateroverlast hebben.

De Dommel is een flexibele werkgever waar je zelf aan het roer staat voor een goede balans tussen werk en privé. Als je wilt werken aan persoonlijke ambities en je loopbaan dan ondersteunt onze Brabant Aquademie je daarin. Persoonlijk leiderschap en ontwikkeling vinden we belangrijk. Onze kernwaarden zijn samenwerken, slagvaardig, deskundig en betrouwbaar. Spreekt een werkomgeving je aan die informeel, resultaat- en klantgericht is én waar verantwoordelijkheden laag liggen, solliciteer dan op deze vacature!
 

Enthousiast? Reageer!

Voor meer informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met Edwin Verhees, manager Grondzaken via telefoonnummer 0411-661073.

Deze vacature wordt ook gepresenteerd op de Banenmarkt van 5 juli a.s. Je bent daar van harte welkom! Je krijgt er informatie over de vacature, kunt er kennismaken met ons en wij leren jóu graag beter kennen. Op de markt krijg je de gelegenheid te speeddaten. Daarnaast kun je ontdekken hoe jij, jouw talent kunt inzetten voor onze organisatie.
Een aanmeldingsformulier voor de Banenmarkt vind je op onze site, www.dommel.nl/banenmarkt. Aanmelden is niet verplicht, wel handig voor ons! Breng in ieder geval je C.V. mee, voorzien van een recente foto.
 
Kom je niet naar de Banenmarkt maar heb je wel belangstelling voor de vacature, solliciteer dan vóór 1 juli 2022 via onderstaande button. Vragen over de sollicitatieprocedure of de Banenmarkt kun je stellen aan Joyce van de Wijgert via 0411-618273.


Deze vacature wordt zowel intern als extern opengesteld.

Het formulier wordt geladen.