Even voorstellen

Graag stel ik mij aan u voor. Mijn naam is Lisette Essers en sinds een paar maanden werk ik bij Waterschap De Dommel. Ik ben omgevingsmanager voor het project Keersop‑Midden. In deze rol ben ik het aanspreekpunt voor vragen uit de omgeving. U ziet mij daarom regelmatig in het gebied en ik ben aanwezig bij gesprekken met betrokkenen. 

Ik vind het belangrijk om goed te luisteren naar wat er speelt. Open en eerlijke communicatie hoort daarbij. Heeft u zorgen, vragen of ideeën? Laat het mij gerust weten. Samen zoeken we naar oplossingen die voor iedereen zo goed mogelijk werken.

contact omgevingsmanager

Vragen of contact?

U kunt mij bereiken via keersop@dommel.nl.

De rol van omgevingsmanager heb ik overgenomen van Marnix Verboord, die eerder veel contact had in het gebied. Marnix blijft betrokken bij het project als projectmanager.