Sinds 2019 verstuurt Waterschap De Dommel de aanslagbiljetten in nieuwe vorm. Hieronder kunt u zien hoe het vernieuwde aanslagbiljet eruit ziet, in vergelijking met het vorige aanslagbiljet.

                 Nieuw aanslagbiljet vanaf 2019                          Oude aanslagbiljet tot 2019

De belangrijkste kenmerken van het nieuwe aanslagbiljet zijn:

  • Het aanslagbiljet heeft geen acceptgiro meer
  • Het aanslagbiljet is wit met logo in een kleur
  • Het te betalen bedrag staat binnen het rode kader
  • Op het voorblad zijn meerdere betaalmogelijkheden toegevoegd
  • Op het voorblad ziet u geen, een of twee QR-codes, één om de betaling mee te doen en/of één om automatische incasso aan te vragen

Hoe kan ik de aanslag betalen?

U kunt uw belastingaanslag op verschillende manieren betalen:

Direct via Mijn Dommel U heeft hiervoor DigiD nodig.

  • Internetbankieren op rekeningnummer NL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Internetbankieren vanuit het buitenland op rekeningnummer NWABNL2GNL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Overschrijvingskaart op rekeningnummer NL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Kasbetaling van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 12:30 uur in het Waterschapshuis, Bosscheweg 56 in Boxtel. U kunt hier niet pinnen.
  • QR code op uw aanslagbiljet - Download een QR code app in de Play- of App Store op uw smartphone of tablet. (Let op: u kunt de QR code niet scannen met uw bankieren app). Scan de QR code en controleer de gegevens met uw aanslag. Na het kiezen van uw bank kunt u vervolgens via de betaalpagina of uw mobiel bankieren app betalen.

Vragen over de aanslag?

Met vragen over de aanslag kunt u ons bellen via 0411 618 618, keuze 1.

Meer over belastingaanslag betalen

Hoe wijzig ik mijn bankrekeningnummer voor de automatische incasso?

Welke belasting betaal ik via de eindafrekening bij Brabant Water?