Vanaf 2019 verstuurt Waterschap De Dommel de aanslagbiljetten in nieuwe vorm. Hieronder kunt u zien hoe het nieuwe aanslagbiljet eruit ziet, in vergelijking met het vorige aanslagbiljet.

                 Nieuw aanslagbiljet vanaf 2019                                   Oude aanslagbiljet tot 2019

De belangrijkste kenmerken van het nieuwe aanslagbiljet zijn:

  • Het aanslagbiljet heeft geen acceptgiro meer
  • Het aanslagbiljet is wit met logo in een kleur
  • Het te betalen bedrag staat binnen het rode kader
  • Op het voorblad zijn meerdere betaalmogelijkheden toegevoegd
  • Op het voorblad ziet u geen, een of twee QR-codes, één om de betaling mee te doen en/of één om automatische incasso aan te vragen

Hoe kan ik de aanslag betalen?

U kunt uw belastingaanslag op verschillende manieren betalen:

Direct naar de digitale balie  U heeft hiervoor DigiD nodig.

  • Internetbankieren op rekeningnummer NL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Internetbankieren vanuit het buitenland op rekeningnummer NWABNL2GNL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Overschrijvingskaart op rekeningnummer NL43NWAB0636751767 o.v.v. het aanslagbiljetnummer bij ‘omschrijving’.
  • Kasbetaling van maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 12:30 uur in het Waterschapshuis, Bosscheweg 56 in Boxtel. U kunt hier niet pinnen.
  • QR code op uw aanslagbiljet - Download een QR code app in de Play- of App Store op uw smartphone of tablet. (Let op: u kunt de QR code niet scannen met uw bankieren app). Scan de QR code en controleer de gegevens met uw aanslag. Na het kiezen van uw bank kunt u vervolgens via de betaalpagina of uw mobiel bankieren app betalen.

Vragen over de aanslag?

Met vragen over de aanslag kunt u ons bellen. Tel: 0411 618 618, keuze 1.

Meer over belastingaanslag betalen

Hoe wijzig ik mijn bankrekening nummer voor de automatische incasso?